Perşembe, Mart 07, 2013

Değer.

Değer mi bilmem ama bazen bazı insanlara değiyor.
Gerek kalbim,gerek dudaklarım gerekse sivri dilim.
Dudaktan sonra dil diyince 'Firenç Kiss' gelmesin aklınıza o cok ileri seviye konu :D
Değer diyordum,öyle birşey ki bu kime ne değecek belli değil..Bigün sana değer,birgün bana.Değdirir dururuz değerimizi.Ama nereye ne kadar ne değer bilmiyorum.
Öyle birşey olmali ki Heh işte buna değer diyeyim.
Bir ayakkabı gibi ol sevdiğim,biraz pahali ol ama sana değsin...
Biraz cikolata gibi ol,tadını cıkar yavas yavas,harcadığın zamana değsin...
Hele beyaz cikolata gibi ol,herkes sevmesin bir ben seveyim.
Mentollü mendil ol mesela,göz yaşlarımı sil ama içimi yak...Acımı dindirmenin acısı,değer buna.
Bazen bir mantı ol,hergün evde olmayan ama en sevilen ol.Seni özlemeye değsin...
Sen bence herşey ol.Öyle birşey olsan sadece tek şeye değersin,ama düşünsene benim herşeyim olduğunu ?
Sevmeye de değersin.
Sevgiyede,sevildiğinede.
Sana bana değen olmasın,değecekse kalbimize değsin yeter bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder