Cumartesi, Mayıs 18, 2013

Samimiyet Dozu

Sizi bilmem de ben erkeklerin olur olmaz yerde kurdugu 'samimiyettin bokunu cikaran' cumlelerden nefret ediyorum.
Kendimi biliyorum,insanlarla rahat iletisim kuran hatta bu yonum yuzunden bazi hormonlari cok calisan arkadaslar yuzunden farkli tepkilere maruz kalabilen biriyim.
Neyseki mutlu mesut yasayip gidiyorum.ama nasil oluyorsa,sohbetin ortasinda en alakasiz yerinde o samimi oldugun 'kemks' dedigin yaratik,birden birsey diyor.
Kizsan?
-ota boka kiziyo,saka kaldiramiyo olursun
duymamazliktan gelsen
-topluluktaki digerleri duymus olacak ve eger birden fazla erkek varsa ortamda o muhabbet ohoooooooo alir basini boru da uskudarida geceer gider.
Sakasina sakayla cevap versen;
-ki bu bence daha beter bir tepki,hem umursamiyosun,hem dalga gecmesine izin veriyosun hemde kendi deli oldugun durumu kendine yapiyorsun ustune birde etraftaki diger mallarda katiliyor.

Sizcede cok boktan bi durum degil mi?
Peki cozum oneriniz var mi?
Yaratan onlari biz tamamlayalim diye yaratmis evet ama boylesinede kendini bilmez olunmaz ki??
Sahsen ben gerek kiz,gerek erkek arkadaslarim olsun,nekadar samimi olsamda,hep bi kendime ozguluk yasamayi isteyen bagimsiz biriyim.ve cok sorgulayiciyiim.
Ama icteki ben bilinmediginden oturu (ki bu da bir kezban cumlesi oldu,yha sz bmm icimi nrdn blcnz yngn vr yrgmde .s.ss.ssd..) kankalar ben aslinda yavsagim.
Sizde yavsaksiniz.
Beyler bu arada bence nerde ne diycegimizi ogrenelim,kankanizda olsa adam gibi davranin.tamam bu devirde adam olmak zor ama olun iste be.
Lafa gelince zoru basaririm,imkansiz zaman alir dersiniz esekler sizi..
İcraat gorelim,biz disilero mal mal tepkiler vermek zorunda birakip,gerekli gereksiz triplere sokmayin kendinize tikkat edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder