Cumartesi, Ağustos 17, 2013

Agustos,17,99...03:02

Kalbimizde acilan yara..
Unutamayacagımız gece..
Hersey bir kac saniye icerisinde oldu ve sonra bitti.
İnsanlarin evleri,hayvanlari,arabalari esyalari ve en önemlisi hayatlari..BİTTİ.
 Sen ne bilirsin ne hatırlarsın derler bana.Haklılar 4.5 - 5 yasındaydım.Oyunlar oynardım uyumicaaam diye mızmızlanırdım.
O gün gibi.
Gölcügün bi kasabasında amcamların yazlıgındaydık.O gün garip gündü.Deniz fazla dalgalıydı denize girememistik onu hatırlıyorum.
Sonra eglence gemisi vardi,gece annem yengem felan kadin kadina ooh eglencekti..cok dalga var diye seferini erken bitirdi indik.Sans işte.
İndik ve burdayım.
Uyumak istemiyoruz diye kuzenimle mızlanıyorduk bunuda biliyorum hep söylerler zaten :)
onunda etkisi var bence sonucta derin uykuda olmamakta önemli.
Biz sansli olanlardandık.4.kattan assagıya inip,yolun kenarında bekledik bekledik..Babam yoktu o izmitte evdeydi.ona gidemiyorduk malum..yollar yok..
herkes kacıyor kurtulmaya calisiyor.Welcome to hell kısacası..

Deprem sonrasını hatırlıyorum,ananemin evi baya hasar görmüstü dedem önce yan komsunun bahcesine kocaman bi cadır kurmustu,dayımı orda askere göndermistik düsünsenize o ölüm anında bile dayım vatan borcunu ödemeye gitti.o gece yavru bi köpegimizde olmustu artik yok tabi orası ayrı konuda..
Sonra dedem karsıdaki bahceye 2katlı bi baraka yapmıstı,anlasildigi gibi dedem insaat ustasi yetenekli adam :) 1yıla yakın orada kaldılar sanirim tam hatırlamıyorum ama zordu gercekten. depremden sonrada babamla bizi bir kamyoncu amca kavusturmustu o yolları nasil astı bilmiyorum ama tekrardan tesekkurler onada

Sonra sonra ögreniyorum efsaneleri; işte okadar cok ölen olmus ki buz patenini morg olarak kullanmıslar.heryerden ceset kokusu geliyormus,sonra gökyüzü cok kırmızıymıs,hava cok sıcakmıs,hayvanlar bi tuhafmıs..Ah birde Amerikanin ve israilin oyunu olduguda söyleniyor ki herseye inanabilirim bu konuda.

Sonuc ; vikipedia da yazan sadece kocaelide 10bin ölü..Peki gercekten 10bin kişi mi ?
1baba ölür,onunla beraber o babanın annesi,babası kardesleri de ölür.Cocukları karısıda ölür.
Bu deprem bizim ailelerimi yok etti bizler öldük..
Başımız sağolsun.Mekanları Cennet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder