Salı, Nisan 01, 2014

Atlantis.

Buldum bulucam çok az kaldı.
Şurda 2 hafta sonra Discovery Channel'de NTV dergi de falan beni görüceksiniz ozaman pişman olcaksınız beni okumadığınıza.

Şaka Şaka.
Ama yani yaklasık 2haftadır Atlantis üzerine araştırma yapiyorum,beynim alev aldı.
Hani gitsem bulsam Atlantisi,halkına diycem eheheh ebe sobe ebe sobe!
Öyle bir alev alma söz konusu :D
Napcam bu durumları bilmiyorum da..
Geçenlerde çok ince bir ayar yedim ben..
Hemde baya sağlam bir ayar..Bunun hakkında daha fazla konuşamayacağım ama şunun farkındayım ki ağzı olan konuşuyor :D
Hayır bana koyan nokta şu;ben sonucta şu salak lys sınavında sözelde 20bine girmisim,sözelciyim yani :D
De nin nasıl yazılacağını sizden öğrenecek değilim !!! (tayyip atarı )
ama sosyal medya da okadar sağlam türkçe kullanamıyorum (gerçekte de kullanmıyorum zaten)
'kendimi savunamadım.'
Zaten benim anayasa hukukunda kadına şiddetli bişeyler yazmam lazım
Kızlar diyor Gök sen arada blog yazıyosun ödevi  kolay yaparsın..
Yav blogda kullandığım dile bak :Dd:D:d ben ne anlarım hukuktan
Ben neyden anlarım ?
İnanın bende bilmiyorum.
Çok iyi yemek yerim.
İşime gelirse çok severim.
He birde çok güzel mutlu olurum.
Sizde mutlu olun.
Gerisi önemli değil.
Lanet gelsin 
sana hukuk ödevi

Ayrıca ; 
                                                     Herkesin bir Atlantisi vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder