Cumartesi, Nisan 19, 2014

Engel.

Hepimiz hayatımızın bir bölümünde engellerle karsılasıyoruz.Bu engeller somut veya somut olarak hertürlü karşımıza çıkıyor.
Sizin ne engeliniz var bilemem ama benim hayallerimin önünü tıkayan bir engelim var.
Hayır bu parasızlık,yetersizlik falan degil.Benimki annem.
Evet annem.
En büyük destekçim,beni doğuran sonra da bugünlere kadar sağlıklı bi sekilde büyüyüp gelmemi sağlayan kadın.
Ona olan bağlılığım tartısılamaz.Peki neden benim için bir engel ?

Bana engel değil,hayallerime engel.
İleride bulunmak istediğim konuma,sanki ailem varken gelemezmişim gibi geliyor.Sanki hep beni engelleyecekler gibi.
Hayır aslında bu bölümü okumam da hiç bir engelleme yapmadılar bana.Peki neden şuan engel gibi geliyorlarlar?
Kuşak çatışması denilen saçma bir mevzu varya sanırım annem ve ben bunu yaşamaya başladık.
Bir birey olduğumu kabullenemeyip,benim hala 4 yaşımda olduğumu eger dışarıda yalnız kalırsam beni herkesin yiyecegini zannediyor.
Ne yalan söyliyim bazen bende korkuyorum.Ama kendi ayaklarımın üzerinde durmak kadar istedigim hiçbir şey de yok sanırım.
Bu en büyük engelimin,kalbini kırmadan nasıl yuvadan gidebilirim diye düşünmeden edemiyorum.
Sanırım bir kac yıl daha bunu düşünücem.

Bu arada bir klise daha söyliyim gitmeden.
" ben kızıma bunların hiçbirini yapmicam"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder