Çarşamba, Nisan 23, 2014

Tohum.

Merhabalaar
Bildiğimiz üzere erkekler çicektir,böcektir bu mevzuları hediye etmekten pek anlamıyor. :D
Bugun benim minnak davşanımla ben avere avere gezerken, 'adınıza ağaç dikelim,ormanımıza katkınız olsun'muhabbetiyle bizi durduran arkadaştan ağacımızı aldık.
aslında ben almadım,Barış bana aldı onu neyse..
Ağaca da benim adımı verdirdi. - ki burda romantiklikten kesinlikle ölmeniz gerekiyor-
cocuk ayrıca bize birde teşekkür belgesi  -ki bu belge aynı ilk okulda alınan teşekkür belgelerine benziyor- verdiler.altına da minik poşete 3tane ağaç tohumu koymuşlar.biz işte diyoruz ağaç ekcez şöyle böyle.. derken ben..
ah bu ben..
ay ..
işte tohumları kaybettim.
bir rivayete göre yemek yerken onları da yedim.
ki bu ihtimal çoğunluğa göre gerçekleşmiş olabilir :D
diğer ihtimal de kaybettim.
..
Yediysem de eğer bol bol su içiyorum.sabaha kadar inş.filizlenirler hahaha

ayrıca ;
heyecanla başıma bunun gelmesini bekliyorum ahahaha 


birde artık şunu biliyorum ki; Barıştan hiçbir zaman çiçek isteyemeceğim..
E haklı.Diyecek ben sana zamanında ağaç aldım onu bile yedin çiçek seni doyurmaz diycek.
of bu duruma çook üzüldüm şuan.
Ayrıca eve geldiğimde kaktüslerim diken diken olmuşlardı 
onları da yiycem diye.
BAD JOKEE
hadi öptüm sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder