Pazar, Şubat 17, 2013

Biz şimdi ?

Biz şimdi Türk kızıyız ya ;
Heryerde olur olmaz davranır tripler atariz.
Otu boku mesaj olarak çocuga mesaj atar ,sonrada HOEEFFFSSS BENİ HÖÇ MÖRÖK ETMİYOOOSOĞĞN deriz.
Kankanızda olsa en ufak yakınlaşmada kendimizi dudak dudağa buluruz.
Az ilgi gösterene aşık olduk zanneder yorganıda pireyide yakarız.
Aptal aptal erkeklerden bahsedip,ACEBAAAĞĞ BENİİ KISKANIYOO MU? kafasını yaşarız.
Incecik giyinip 'Hoeeefsss böbeyiim yeaa ben üşüüdüüm' diyip,sarılmasını bekleriz...
Sarılmazssa en baştaki gibi trip atarız.
Herşeyi yaparız biz..
Ama en en en en kötüsü ; BİZ SİMDİ NEYİZ ?? diye sormaktır.
İki iyi sözcük,3gün surekli mesajlasma,yanağa konan bir öpücükle biz simdi ne oluyoruz mu denir ?
hayır simdi benim burda verdigim örnek tabiki cok basit bi şekli ...
insanlar neler yaşıyor,neler yaşatıyor,neler yaşıyorum ....
Biz dişiler şu salak soruyu sormayı huy edinmişiz.Neden? cünkü salaklık geni diye bişey var.Erkek girince o da otomatikmen online oluyor kafada.

Mesela ben 2bucuk yil beraber oldugum cocukla ilişkimin ilk senesinde ACEP NEYİZ BİZ YEA diye düsündügüm oldu.Cunku hani biz böyle ogrendik,erkek gelecek benlen cıkarmısın eheihihi diycek bizde az düsüneyip diyip 3dakka sonra EVÖTTT diye mesaj atacagız.
olay bundan ibaretken,simdilerde temas sorunu kalkınca hobaareyyyy...
Gelsin kafamıza biz neyiz soruları,gitsin erkekleer...

Ben şahsen insanları tanımadan onlarla gayette samimi olup,tanıdıktan sonra sıkılabilen biriyim.
Aynı sekilde bu samimiyetimden sıkılıp cok sayida kaçıp gidenimde olmadi değil.
Teorik olarak tek bir tane düzgün ilişkim olsa da binlerce kez aşk acısı cekmisligim var.
Aşk acısıda abartma manasında..Yoksa benim olayim ; lanet olsun  benim niye peşimden koşmuyorlar hay sizi mart yında köpekler doggy yapsın diyorum.

Allahım niye böyle bahtsız talihsiz,bol gamzeli azıcıktan fazla göbekli upuzun düz saçlı kısa boylu bir hatun olarak yarattın beni ? Bİ CEVAP YOLLAYIN ARTIK YETER YA !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder