Çarşamba, Şubat 13, 2013

Şükredin !

Kendimi MFÖ 'nün şarkısı gibi hissettigim olmuyor değil hani 
'AHHH BU BEEN KENDİMİİİ NERELERDE BULSAM?CEKİLSEM SAHİLLERE HAYALLER Mİ KURSAM ?
hatta durumu okadar zorlaştırıyorum ki 'oy ben neydem nasil edem,başım alip nere gidem,bu bendeki aş deyil cano cano...' diye diye beynimi patlatabilirim!
YAPMA GÖK.bukadarıda cok agır olur dimi ?
Ağır ki ne ağır.
Ben kendimi nerelere vurup neler yapacağımı düşünürken insanlar :
bilimsel açıdan düşünürsek : dakikada bilmem kaç cocuk doguyor,bilmem kaçı ölüyor...
E bu cocukların dogması icinde dakikada kaç kişi cocuk yapma cabalarına giriyor...
dini açıdan bakarsak : şu saniyelerde de ölmedik çok şükür..
öğretmen açısından bakarsak : rakipleriniz durmadan soru çözüyor,boş durmayın,bir soru bin kişi...
anne : KOMSUNUN KIZI,UZAKTAN TANIDIGININ EVİN TÜM İŞLERİ YAPAN SAYGILI KIZI...herkes iyi sen kötü...
baba : ödev var mı?

eveeet... insanları 4kategoride inceledim.hepsi ama hepsi gerekli işler yaparken,ben ? sadece neden niçin ve nasillarla dolu birsürü şey düşünüp dakikada kaç cocuk dogdugunu bilmiyor,yaşadığım için şükretmiyor,komşu kızları gibi olamıyor ,ödevlerimi yapamıyor ve haliyle rakiplerim de benim önüme geçiyor..

YANİ İSTENİLEN ŞEY ŞU : DÜŞÜNME !
şükret,seviş,ödevlerini yapıp komşunun kızını geç!

Lanet olsun ki ben düşünmekten,ne sevişecek birini bulabiliyorum.Ne ödevlerimi yapıp komşu kızı gibi olabiliyorum...

işin ironik yani : o komşu kızının annesi de ona beni örnek gösteriyormudur ?

dipnot : anneler çok şey ister ama en önemlisi : evi her zaman toplu tutun,dışarda ölürseniz cenazeniz evinize geldiginde AAAEEEYYY NE DAGIINIK BİRİYMİŞ,İYİKİ ÖLMÜŞ demesinler.
bu sebebten dolayı ağda falanda yapmayi unutmayin kızlar.
ayrıyetten sevişmek : işteş bir olaydır sevecek birim bile yok.belki sevecek ikim vardir..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder