Cuma, Şubat 01, 2013

BOK!

Boka saran bir hayatınız oldugunu hissettiginiz anda , emin olun o hayat bayadır boktadır ve sonunda bokun agzınıza kaçmasıyla bunu farketmis olursunuz.
Gözünüzde canlandığı  an bile iğrenç bence.
Nasıl desem ? CİDDİ CİDDİ İGRENC İSTE !
Ben mesela dün gece birden bire ağlarken buldum kendimi: işte aptal sınavı kazanamıycam,benim babam neden böyle ? babama neden sarılamıyorum falan filan..birsürü şey.
Sonra biri geldi dediki : Anlat gök,neyin var ..
Anlattım.Sanırım çok şey anlattım.Hızlıca fazla şey anlattım..
Güzel giden bir konuşmayı mahvettim.
Güzel giden hayatımı,iyi giden dostluklarımı,mükemmel olan ilişkimi mahvettiğim gibi.
Ama yinede yılmamış bir şekilde HEY DOSTUM! DAHA FAZLA BOK YOK MU ? diyorum
Allahım bazen bana neyin kafasını yaşattığını gerçekten ama gerçekten anlayamıyorum.
Eğer ki aranızda : benim neyin kafasını yaşadığımı Gören Bilen Duyan veya Hisseden varsa
Bir whatsapp kadar uzağınızdayım..
Hadi yine iyisiniz burası cok kastı whatsapp var mı ? diye sormanıza gerek bile kalmadan kesin çözüm yolunu da ortaya koydum.


Kendinize iyi bakın,Esenle kalın.


(esen kısmını erkeklere söyledim,Yani hayatınızda esen diye bir kız olmali artik..Cok şairhane bir durum bence.biz kızlar icin neden yok? olsa olsa Güvenle kalın olur.
Güven ismide cok trajik bir olay...En azından benim gibi neyin kafasını yasadıgını bilmeyen birisi icin..)
             Herneyse dediğim gibi,istediğinizle kalın,ama öncelikle kendinizde olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder