Pazar, Şubat 24, 2013

Özürlü

Ah canım ya...
Nasıl özlemisim klavyemin tıkır tıkır sesinde sana yazmayı..
Ben bir ateşle gidip 'sınava 1ay kalmıs yeaaaa , pc yı felan kaldırıyorum' dedim sonra buraya yazamayacagımı anladım kahroldum..
Neyse ki 'tablet'aldım yazarım yeaa dedim.
Ay anacım teknoloji özürlüsü oldum bir an.
Binlerce küfürler ettigim tablet 5 gündür benimle olmasına ragmen donuklugun dibine vuruyor ve beni deli ediyor..
Burada bunu konu almam ciddi derecede sacma olmus olabilir ama insan bazen diyor ki , 
Anlat.
Susmadan her anını herseyini anlat.

Herseyi ama..
Eski sevgilin sana ' hehaha gök yeaa benim de işte dünyalar tatlısı sevgilim var :) ' mı demis ? Anlat küfret dök içini.
Yakın arkadas olmak istedigin kişi sana götünü mü dönmüş ? Yine küfret.
Sınavın var calisamiyomusun ? Yalnız mısın ? regl olcan olamayıp mal gibi depresyona mı giriyosun ? Hoslandıgın adamın yanında stresten terliyo musun ?
KÜFRET YA.
hepsine söv.
Anlatacak kimsen yoksa benim gibi yap.
Cünkü benim yok.
Benim duraga kadar cıkacak bir arkadasim bile yok bu aralar.
Sebebini cözemedim ama sanirim ben iyi bir dinleyici arkadas olamadim kimseye...


Eger ki varsa benimle zorla yakın arkadas olmayi denemek isteyen,müraacaat burası canım opuyorum.


EDIT : ARKADASLAR BÖYLE CÜMLELERİMLE GAZA GELİP INANMAYIN. KÜFREDİP,SIKTIR EDIN. SAYGILAR. (02.08.15)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder