Pazartesi, Şubat 25, 2013

Boğarım.

Inanın bana bağuldugunuzu hissettiginiz tek an yüzmeyi bilmediginiz halde sizi havuza ya da denize tutup fırlattıkları an değil.

Boğulduğumuz anlarda sarılacak bize nefes aldıracak insanlar ariyoruz.En azından ben arıyorum.işin komik yanıysa ben yanımdakileri kovuyorum,baskalarını istiyorum.Bu sebeblerden ötürü de hiç bi zaman cok cok coook samimi dostluklarım olmadı.Bu durumdan sikayetci oldugum anlar var  mı ? var tabiki.
Inanın bende herseyimi her anımı paylastıgım kavga etmedigim bi kankeyto isterdim.Napalim nasip degilmis..
Nasip degilmis diyince aklima geldi  ; Niran ünsal ve özcan denizin söyledigi sarkı..
Allahım o sarkıyıda bir seviyorum ki sormayın..

Geçişler konusunda iyi degilim,ama en son insanlardan sıkıldıgımı anlatıyordum.
Onlardan sıkılıyorum yeni insanları tanımak yeni insanları sevmek istiyorum.Sorun şu ki bu istegim okadar fazla okadar coook olunca,herkesi sevebilecek biriyken insanları sevmekten korkuyorum.
Ruh ikizim olabilecek kişilere salak sacma davranıp aynı benim diger insanlardan sıkıldıgım gibi onlarında benden sıkılmasını saglıyorum.
Bazen sıkıcı olma konusunda kendimin mükemmel oldugumu düsünüyorum.
Cunku ben bile kendimden sıkılıyorum.

Sürekli mesaj atmayın,konudan konuya atlamayın,yalnız oldugunuzu belli etmeyin diye önemli 3 madde var ben herzaman ki gibi sürekli mesaj atiyorum bi mesaja 3 cevap gibi..konular arasında gecis yapamiyorum tamamen sıkıntılıyım ve buram buram yalnızlık kokuyorum.
korkuyorum kendimden..

Neyse c2'dan biri yazdı belki bu sefer ? iyi biridir sıkılıp gitmez :O

(GİTTİ , GİDECEK )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder