Pazar, Şubat 17, 2013

Tutayım derken;

Günlerdir evin içinde icime PuCCa ve Pink Freud kaçmış gibi dolanıyorum.Ikiside halka mal olmuş canımız cicimiz ...
Her kız gibi bende bir solukta okudum onları,sonra salak olan ben iyice salak olmaya başladım.
Elimden erkek kaçırma konusunda oldukca profesyonelim,ve bu prof.luğuma master falan yapmışlığım bile var diyebilirim.
hani şu cok buyuk sitelerde 'şunları yapmayın'yazarlar ya Heh hepsini tek tek yaptım.
Çok mesaj mı ? ATTIM.
Alakalı alakasız ilgi mi  ? BEKLEDIM.
Profillerini ezberlemek mi?BENİM İCİN BİR İSTİKLAL MARSI oldu hepsi.
Gayet iyi olmama rağmen beni merak etsin diye bir sürü üzgünlük içeren duygu sömürüsü mü ?İNGİLTERE VE FRANSA BOK YER YANIMDA.
İğnelemek mi?TERZİDEN BETERİM.
gibi gibi...
Yemediğim halt kalmamasına rağmen,ben yinede her yeni tanıstıgım cocukla ultra super ilgilenirim,cok iyi davranirim sonra da hahah ay cnm ya al hayatımı fucking yap :) ama condom kullan :)))) diyecek bir kafaya sahibim.
Allah öyle ya da böyle belamı veriyor benim.
Ben böyle erkeeeeeek erkekkk sevdicek diye vızıklanırken birden 2-3tane yolluyor.Sonra kendimi magazada aynı fiyatta olan ürünlerden secmeye calisirkenki halimde buluyorum.
AYY BU RENKLİ GÖZLUUUU...
AY BU KIVRIK SAC...
AY AY BAKSANA ESMERLİGEE CUKULATAA GİBİİİİĞĞĞ
BİDE BAK ELLERİDE GÜZEL.
AY BOYUDA İYİ.
GÜZEL GİYİNİYO.
AMA BUNUN AYAKKABISI GUZEL
derken...


Ben o mağazan eli boş cıkıyor,eve gidincede basenime basen,götüme göt eklemek üzere yemek yeme modları arasında level up'lar yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder