Salı, Ocak 01, 2013

Benim bu yaptigimsa tamamen can sıkıntısı ve yalnızlıgın vermis oldugu etkinin tepkisel sürecinin baslangıcından baska birsey degil.
Bugun yeni yılın ilk gunu,hani cogunuzun icip icip kot pantolonlariyla sızıp kaldıgı gecenin ertesi günü.Tamam,bende aksamdan kalma sekil uyandım,ama benimkisi tamamen yorgunluk.HADI AMA KİM YENİ YILA 50TANE BEBEYLE GİRMEK İSTER Kİ?benim gibiler dısında kimse.
zor bir geceydi vesselam.aslinda ben pekte birsey yapmamıs olsamda sanki zaman gecip gitmedi,mekandaki eksiklikler cocukların palyaco sevmeyi bıraktıgı yaşlarda olmaları ve hepsinin LİMOOON BURANIN WİFİ SİFRESİ NE ACEBAA demesi.he götüm ben zaten burda öylesine duruyorum siz wifi girin felan diye.aslında keske sifreyi bulsaydınızda otursaydınız.
PASTA SEKLİNDEKİ SAPKAM COK İLGİ GÖRDÜ bu bi gercek.minik yavrucaklari saat 12de tepemde mumcuklarımı uflerken buldum bu da ayrı bi komedi :D
neyse ki öyle ya da böyle yıl bitmis yeni bir yıla oynaya ziplaya girdik.gelin görün ki biricik yarimden ne bir mesaj ne bir arama.. HİC BİRİ YOK.
O 10bin smslik sms paketi,her sms uc uca birlestirilip sana girsin bitanem.araya arama dakikalarin falanda serpistirlip ortaya bi karisik atilsin.İNSAN SEVDİGİNİ HİC Mİ DUSUNMEZ?demekki sevdigin diye olay tamamen sıkıntıdan ibaretmis.neyseki bende her turk kızının yaptıgı gibi durduum durdum baktım mesaj atmıyor mu?yapistirdim trip dolu bir mesaji gonderdim. 'eglendigin arkadaslarında götüne girsin' demeyi ihmal etmedim.edemedim edemezdim.
E insan 3 gibi uyuyup haftanın bütün günleri 7de uyanmaya alistigindan en fazla 8e kadar uyumus olmanın gerginligiyle gün icerisinde savasmaya basladim.HA BU ARADA regl gerginligini agrisini sizisi hic saymıyorum.
DÜSÜNDÜMDE BEN NASIL YASIYORUM ?

işin en duygusal yani,ailemsiz gecirdigim ilk yılbasıydı bu.cok garipti hayir evde olunca HOHOHO İYİ NOELLER felan demiyorum malak gibi saatlerce pcye bakiyorum.sonra pastamız geliyo kesiyoruz yiyoruz.pasta olayıda annemle babamın evlilik yıl dönümü oldugundan dolayi :))) cifte kutlama oluyor bizimkisi.IYIKI EVLENMISSINIZ DİYORUM,onlar evlenmeseydı benim kadar mükemmel bi evlatları olmazdi diyede hep kendimi övüyorum.SANIRIM BEN ONLARİN İLK USTALIK ESERİYİM.benden sonrakisini yapamamıslar olmamiş o tutmamıs :D

neyseki yeni yıl tüm sıkıcılıgıyla gelmis bulunmakta,degismeyen tek sey ben ve telefonumun sarjı.ZAVALLIYI KAPANDIKTAN 2SAAT SONRA ANCA SARJA TAKIYORUM bu sarj etme olayına gittikce üşenir oldum.
sanırım gercekten cok yalnızım..
BİRDE
MERRY CHRİSTMAS  !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder