Pazartesi, Ocak 14, 2013

Söz

Öncelikle kendime büyük bir iyilik yapmıs hissediyorum.yaptıgım bunca kötülügü saymassak.
Biz dişiler olarak güclü olmaktan baska bir yolumuz yok.Soguk kanlı olacagiz,herzaman bakımlı olup ben ayaktayım canım ;) imajını verecegiz.Zor ama yapılabilir.
Eger geri getirmeyi deneyecek birseyiniz yoksa güclü olmak daha kolay.Ama düşüp düşüp durduktan sonra ayaga yeniden kalkabiliyorsak güclününde güclüsü bir dişi olmus oluyoruz.
Yinede bazen insan diyor,birine sığınayım da dinleneyim.Bu düsünce bizlerin en büyük hatası ve yıldırıcısı.
Çünkü öyle birşey oluyor ki birden bire birisi giriyor hayatına -hemde nasil bir giriş?-Sanki holivud'da en önemli kişi edasıyla.Ben diyeyim topuklu ayakkabıyı bulan adam,siz diyin mayonezi yapan kişi gibi.Öylesine tanrısal bir kişilik kazanıyor kafamızda.
O ne derse iyi,o bok dese gülecek hale geliyorsun.kısacası yorgunlugumu atayım derken beynini de atiyorsun adamın yanında.
Sonra ne mi oluyor?
GİDİYOR :)
gitti dimi kolaydı gitti.Dostlugunu,sevgini butun gecmisinizi birakip defolup gitti.Siz kaldınız,cıkarıp attıgınız beyniniz ve toplamanız gereken gücünüz.
Nereden baslayacaksınız ?
Ben söyleyeyim ; 
1-onu takip etme ihtimaliniz yüksek,bu yüzden sigara birakir gibi yavas yavas daha az profiline bakmaya baslayin
2-fotografları silin
3-size attigi muzikler mesajlar hatta sacma salak caps'leri bile silin
4-beyninizi kullanmaya baslamaya hazırlanın.
5-gercekten mutlu olmayı deneyin
suan size asla yapmadigim 5 seyi yazdim :D cünkü ben onun PROFİLİNİ EZBERLEDİM.FOTOGRAFLARINDA BAKTIGI ACIYI BİLE HESAPLAYACAK BİLGİYE SAHİBİM.sevdigi sanatcilari onun kadar iyi tanıyorum.utanmasam ben Oyum aslinda o fake yeaa diyecegim.
Gercekten mutlu olmayi denedim ama; mesela yeni sevilesi tapilasi kanka arkadasimi aramak icin sosyal aglardaki online olma süremi 18464151 katına cıkardım,ki bu pek güzel bişey degil.
Önüme gelen erkekle konustum tanımayı denedim ki bunlar gerizekali ya da aptal olma oranlari cok yüksek.

Mesela bitanesiyle C2'den tanıstık facebooktan ekledi felan.1gün knstuk ben daha yazmadim 1hafta sonra online gordum can sıkıntısı hey dedim cocuk  bana 'sen sülükmüsün beni rahat bırak ' dedi DIRIRIRIM BU NE LAN! okadar yalnız caresiz birisi olmusum ki herkesle konusmayı arkadas olmayi deniyorum amacim sadece gülecek paylasacak birinin olmasi ama sanirim ben bu sansi kaybettim.

AMA YIKILMADIM AYAKTAYIM,HALA ESPRİLERİM ON NUMARA.
farkında degil gibiyim ama basi bos kendisiyle cok ilgilinen biri oldum:) bu aralar biraz daha tatliyim sanki.

bide bugunun sarkisi 

1 yorum: