Salı, Ocak 01, 2013

İlk.

Yılın ilk kazıgı bana girmis bulunmakta,sen tut adamı adamdan say hayatına sok,sevmeyi dene,Kİ EN BUYUK İLK VE TEK ASKINI icine bastirip onla hayat yasamayı dene,o gelsin CANIM O ARKADASIM BENIM ARKADASIM diye savundugu kızla görüsmeni istemiyorum kıskanıyorum demelerime ragmen yeni yila onla girsin.
E KAFAM GİRSİN OYLE ARKADASLIGA DİMİ AMA?

   diyorum ki; hani beni yüzde 85 aldatmıs sayıyorum seni,umarim kızla sevismissinde bosuna gitmemistir yedigin küfürler.bari yaptıgın işin hakkını vermis olursun.

ve evet yılın ilk : sinirlendireni,üzeni,ihanet edeni ve sadakatsız boyfriend ödülünü B.O(20)ye vermek üzere onu cehennemin dibine davet ediyorum.
                                                           ve ekliyorum ; 
                                                                                       Allah belanı versin B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder