Cumartesi, Ocak 19, 2013

yeniden MERHABA


MERHABA yazmayı defalarca deneyip,yazamayan insanlar.

merhaba yazıp yazıp silen,yazdıgını bi kosede saklayan ve en kötüsü yazacakları duşta otobuste aklına gelip,o an kagıda kaleme uzanamayanlar.

hepsini gectimde,yazacagın gelir yazacak anın degildir ya o cok bok durum.tamam bazılarımız taslaklara kaydediyor evet,simdi yapmiyorum demeyin,taslaklara hic tweet felan kaydetmediniz mi?kaydetmediyseniz ayip size.AMA İDDAYA GİRERİM KAYDETİP YAZDIGNIZ O TWEET REAKSİYON ALMADİ DİMİ?bende o reaksiyon alamama durumuna alismis bir birey olarak artık aklıma geldigi an söyleyip geciyorum,biliyorum birileri okuyor ve HAHAHA BU KIZ SALAK LAN diyip beni övüyordur.sonucta okdr takıpcimiz var (600-630 arası) elbet biri okuyordur dimi?yani ben oyle umuyorum cunku ben onları okuyup tepki vermedigim anlar oluyor.herneyse sözün nerden nereye gelerek yazıldıgını anlamadigimiz bazi yazilarimiz olur (tıpkı suanki gibi) icime OFF SUAN YAZASIM VAR istegi gelip yazmayı yoneldigim an giden ilham perimlerime kafam girsin diyorum.

ve ben size yazmaya devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder