Salı, Ocak 08, 2013

CLOSE YOUR EYES!

dedigim gibi kapat gözlerini.
düşünmeye baslicaz.benim hep olmak istedigim yeri düşünelim mesela.
Yanımda sen ol..klasık bi arabamız olsun..hani şöyle en kırmızısından en üstü acıgından bi Chevrolet Camaro olur?bizlerde böyle azcık instagramlanmıs gibi bi goruntu hani bilirsin azcık soluk azcık canlı ama yasanılır güzellikte..
sıcacık bi güneş..sonra radyoda calan şarkı 
                                    
bu olacak dinleyecegiz ve hatta cok eglenceli olacak,aynı bissuru zorluklar ceken iki kişinin mutluluk yolunda son gaz gitmeye basladiklari filmlerin son sahnesi gibi.Öyle içten öyle samimi bi mutluluk düsündüm seninle.
Neden olmasın?olmaz mı?olamaz mı???
Burdan bakınca ben bile olmaz haha diyorum.cidden de olmazmış gibi geliyor.ama şarkı gercekten güzel dimi?degisik candan icten.
Ben iyice eski film kafali biri olmaya basladim,merak etme yoklugunda ayrılık konulu filmler izlemiyorum ama yınede sıkıntı cekiyor insan.içimin bi parcasini kacirmislar sanki!olacak iş degil.
Benden kacirdilarsa bende onlardan kaciririm belki bigün diye düsünüyorum ama komik yinede.
bide içimde cok espri birikti senin gülecegin bilesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder