Çarşamba, Ocak 30, 2013

Mayonezin Sonu

Bazen ölecegimi düsünüyorum,tamam herkes ölecekte.böyle sıradan bi ölüm istemiyorum.Hani Hık diye kalp krizi gecirmek felan degil olayim.
Böyle birgün evimde uyurken biri üstüme çökecek önce tırnaklarımı koparacak ve saçlarımı yolacak,cünkü tırnaklarım ve saçlarım imrenilebilecek tatlılıkta :PP 
herneyse harnımı deşecek,tırnak ve saçları oraya dolduracak.Daha sonra boğazımı kesip,bagırsaklarımı bogazıma tıkacak..
Ve ben en sonunda ölecegim.
Aylar sonra komşular kokudan rahatsız olup,evimde beni bulacak.Pek bi araştırma yapmayacak polis.Çünkü kimsem yok.
Tamamen yalnız başıma,habersiz ve bol acılı sekilde ölmüş olacağim.
Belki gazetelere çıkarım, bilmem kac yasındaki yalnız yaşayan GT. evinde vahsiçe öldürüldü gibisinden bir başlıkla.Sonra evhamlı anneler kızlarına işte sakın şehir dışına gitme,evde yalnız kalma,oda arkadaşına güvenme zırvalarına başlayacaklar ve bunun sorumlusu ben olacagim :) bu iyi bişey,bende çünkü böyle saçma vahşetlerin kurbanı olan minicik tatli bir genç kızım.
Egoistliğim yine beni benden aliyor,sizi sana bırakmiyor.

birde aklıma takılan ikinci şey var ; öldüğümde Facebook ve twiter adresimden öldüğümü kim duyuracak ?
ya da arkadaslarım ve takipçilerim tag falan açarlar mı acaba ? #seniözleyeceğizherseyemayonez felan gibi ? belkide facebookta sayfa yaparlar işte ölümümün 7.sinde yasin cüzü fotosu paylaşılır,ne bileyim kırkımda lokum etli pilav falan fotosu atilir.
hatta ben olsam sey yapardım 
' 1 beğeni 1 fatiha bakalim mayonezin ruhuna kac fatiha yollayacagiz :))) <3
Olabilitesi olan bişey.
Çünkü toplum olarak gerizekalılık boyutunun diplerini okadar kazdık ki , kendimize yeni bir evren yarattık o okadar diyorum

birde bütün dünya duysun 
                                AY LOV İSMAYİL YEKA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder