Pazar, Ocak 27, 2013

Tesadüf

Olay tamamen tesadüflerle baslamisti.Hani dertlerimiz,paylastıklarımız,anlatımlarimiz.
Nerde ne nasil nezaman gelisti ? ikimizde farkında bile degildik.
Ama nasil bittiginin okadar farkındayım ki.Sanki enseme birisi üflüyorcasına rahatsız edici birsey.
Öyle mutsuz öyle diken üstündeyim...

Dün yine TV'de aşk tesadufleri sever vardı.Tabiki izlemedim.Salya sümük hastayım bide film mi izlicem ?
Zaten bunlar bahane,istesem izlerdim.Ama bana hatırlatacagı seyi izlemek istemezdim.
Bir kız vardı hayatında,bana pek yansımazdı o kızın varlıgı ama vardı.Askınız tesaduftu ve sanki ordaki o karakter sendin.kızda oydu.Böyle bir hayal dünyan vardı.Sen hastaydın,o da hastaydı.Biri ölecekti,kız öldü,sen yaşıyorsun.
Düsünüyorum da o kız arkadasınla biten ilişkinde ölen kız o muydu?ben miydim.Dostun olarak beni öldürmüş olma imkanın yüzde kac ?
Hadi ama tesadüfen ben burda ölü taklidi yapıyorum.Bunu hak etmiyorum.
Ama sen neyi hak ediyorsun biliyor musun ? 
        inan bende daha cozemedim bunu,ama bulunca yazıcam şuraya biryere.

He birde 
                                                 Aşk Tesadüfleri Sever'in en sevdigim sarkısıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder