Cuma, Ocak 04, 2013

Kaçmış

Tabi kaçar.
Yetişemessen,vaktinde söylemessen gider.Sende mal gibi arkasından bakar durursun.Olacak iş mi?Hayır canım degil.
Benim icinde öyle olmadı.Yediremiyosun kendine ne demek gitmis?nereye gidiyo lan bensiz?triplerine çokca girip sonra ciddi ciddi gitmis oldugunu anliyosun.
Hemde benden binlerce kat cirkinleriyle beraber yol aldıgını ogrenince afakanlar atakanlar basıyor beni.
Hayır bi insan ne kadar öküzümtrak olabilir?bana bi bunu acıklarmısınız?
Evet sizde aciklayamazsınız bende .
Önce iç güzellikmiş (!) öyle şey olmaz arkadas.Bi erkek kumralsa yesil gözlüyse o iyidir.o candır.kıvırcık siyah saclı beyaz tenliysede yenir yanındada yatılır.Ama gidipte İDO gibi biriyle 'içi çok güzel' diye birlikte olunmaz.olm o adamın kaşları ve onunla ilişki durumu yapman gerekir.Ama iyi iyi gözüne hiç güneş gelmez.
neyse allah düşmanıma versin öyle kaş.Amin.
düsmanlarına karsi iyi niyetli iyilik melegi gibi düsünen biri olamadim hiç.Beni üzdü mü?beter olsun.Gebersin yataklara düssün.Sonra ben ona yardıma gideyim.Bak agzıma sictin ama yanındaydım derim.Göt eder geri donerim.Insanligimla falan alakalı bi olay degil anlicaginiz.

Neyse devam edicektim ama yazıcaklarımı unuttum.
Ha bu arada bugun servisi kaçirdim.Mal gibi otobus bekledim otobuste 5dakka ayakta gittim bu benim moralimi cok bok etti.herkese dünyanın en kotu olayıymıs gibi anlatiyorum cunku benim icin öyleydi xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder